Dobór odpowiedniego wyposażenia do domu jest wyzwaniem, biuro nie będzie wyjątkiem. Ważne by wybrane meble były w rozsądnej cenie i dobrej jakości. Jakość przełoży się na żywotność wyposażenia, zwłaszcza, że w biurach meble użytkowane są przez więcej niż jedną osobę.  To co może ograniczać przy wyborze to budżet, nie zawsze dysponuje się kwotą, która pozwoli kupić ekskluzywne, gabinetowe meble dla całego zespołu. Na szczęście oferta mebli jest aktualnie bardzo duża, a to daje możliwość wyboru. Dostępne są różne rozmiary, opcje dodatkowe jak np. regulacja wysokości biurek czy stołów konferencyjnych, typy wykończenia.

Szafa na dokumenty, biurko ergonomiczne, krzesło biurowe – jakie?

W kwestii wyposażenia pomieszczeń biurowych wybór jest ogromny. Biurka z ramą stałą, cztery nogi czy rama O, rama stalowa, lakierowana to najprostsze i najtańsze rozwiązanie. Biurko z blatem prostym lub narożnym do wyboru oczywiście prawe lub lewe, opcja ta pozwala lepiej zagospodarować przestrzeń w gabinecie. Droższą opcją, ale zdecydowanie wygodną np. w biurach projektowych będą biurka z regulacją wysokości. Nie każdy może pozwolić sobie na takie udogodnienia, ale warto rozważyć i sprawdzić dostępne produkty. Do biurka dobrać można akcesoria takie jak kontenerek biurkowy, dodatkowa przestrzeń na drobne akcesoria i dokumenty. Najtańszym rozwiązaniem będą meble z laminatu, nie oznacza to kiepskiej jakości, laminat jest po prostu rozwiązaniem tańszym niż fornir czy drewno.

Kolejną opcją do przemyślenia jest wybór szafy, metalowa czy z laminatu? Drzwi otwierane standardowo czy żaluzjowe? Szafy metalowe, zamykane na klucz lub zamek szyfrowy to rozwiązanie, które z pewnością spełniać będzie wymagania wprowadzonego w tym roku RODO (duuuużo zamieszania). Szafy z laminatu będą tańszym rozwiązaniem, warto również rozważyć opcję zamykaną na klucz. Szafy z drzwiami żaluzjowymi sprawdzą się w pomieszczeniach których musimy liczyć się  z każdym centymetrem powierzchni. Kupując szafę żaluzjową zaoszczędzimy kilkanaście centymetrów przy otwieraniu drzwi i dostępie do zawartości.

Meble do stołówki, stuffroom’u

Stuffroom, pokój socjalny, stołówka to miejsca gdzie można złapać oddech, zjeść, spędzić spokojnie przerwę, dlatego ważne jest zapewnienie komfortu. W zależności od wielkości firmy, ilości pracowników, rodzaju działalności dobierane będą meble do tych pomieszczeń. Coraz częściej spotkać można również miejsca na przerwę zlokalizowane na zewnątrz budynku i wcale nie chodzi o palarnię J . Potrzebne są wygodne meble, które pozwolą spokojnie i komfortowo usiąść i się odprężyć, zjeść posiłek. Najprostszym rozwiązaniem będą krzesła i stół lub stoliki, krzesła powinny być odpowiednio wyprofilowane, blat stołu pokryty np. laminatem. Dobry laminat będzie łatwy w utrzymaniu w czystości i odporny na temperatury, np. nie zostanie na nim ślad po kubku z gorącą herbatą lub miską z zupą. Standardowym, ale niedrogim rozwiązaniem będzie dobór zestawu krzeseł drewnianych z chromowanymi podstawami. Podobnie sprawdzi się wybór krzeseł wykonanych z plastiku, jednak w tym przypadku można poszaleć z kolorem. Różnorodność kolorów krzeseł plastikowych pozwoli na dobór mebli z uwzględnieniem branży i tego jaki efekt chce się uzyskać – wnętrze eleganckie i stonowane, czy kolorowe i nowoczesne.

DARLOG Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Pokrzywno 16A
61-315 Poznań

Kontakt z nami