Pielęgnacja i konserwacja mebli

Mogłoby się wydawać, że czyszczenie mebli biurowych i gabinetowych to banalna sprawa, przetrzeć ściereczką i po temacie. Gdy się jednak zagłębić w temat i wziąć pod uwagę właściwości drewna oraz laminatów okazuje się, że nie jest to takie oczywiste. By zachować estetyczny wygląd mebli w biurze i gabinecie należy przestrzegać zasad odpowiedniej konserwacji i pielęgnacji.

Jak wyposażyć salę konferencyjną w firmie?

W małych i średniej wielkości firmach bardzo często istnieje potrzeba zorganizowania i wyposażenia sali konferencyjnej, w której poszczególne działy firmy mogą odbywać spotkania. Miejsce te powinno zapewniać, możliwość swobodnej konwersacji, pozwalać na przeprowadzenie prezentacji, „burzy mózgów”. Pokój konferencyjny to bardzo ważne miejsce, w którym bardzo często zapadają kluczowe dla rozwoju firm decyzje. Korzystając z przykładów aranżacji, jakie proponujemy w tym artykule, możesz stworzyć i wyposażyć dobrze funkcjonującą, własną salę konferencyjną.

Archiwum firmowe dla opornych

Dynamiczny rozwój prowadzonej przez Ciebie firmy, działu oznacza znakomite perspektywy rozwoju, jednak drugą stronę medalu takiej sytuacji, stanowią problemy związane z rozrastającą się organizacją, obiegiem dokumentów, rosnące archiwum. Warto wdrażać nowe procedury organizujące pracę i przechowywanie dokumentów, reagując na bieżąco, by cała struktura firmy nadążała za dynamiką wzrostową i nie stała się elementem hamującym jej pęd. W tym artykule przedstawimy kilka porad, które pomogą Twojej firmie wdrożyć dobre praktyki archiwizowania...

Przechowywanie dokumentacji pracowniczej od 2019 roku - zmiany

Ochrona dokumentacji pracowniczej i jej bezpieczne przechowywanie jest wymogiem regulowanym przez polskie i europejskie prawo. W tej chwili kierownicy administracyjni biur kadrowych zarządzają dokumentacją pracowniczą obecnych i byłych pracowników, mając na uwadze Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, a także ustawę z dnia 10 stycznia 2018 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze skróceniem okresu przechowywania akt pracowniczych oraz ich elektronizacją.

Szatnia w firmie – zorganizuj ją dobrze!

Jeśli nurtują Cię pytania odnośnie do tego, jakie wymogi powinna spełniać szatnia w Twojej firmie? Jak przeprowadzić jej organizacje? Jak ją wyposażyć? Przeczytaj ten artykuł, postaramy się w nim konkretnie odpowiedzieć na Twoje wątpliwości.

RODO w biurze, gabinecie, instytucji publicznej – cz. 2 – Jak technicznie realizować wymogi ustawy o ochronie danych osobowych?

Na temat RODO napisano i powiedziano wiele, jednak wielu przedsiębiorców, kierowników biur wciąż nie znajduje jasnych odpowiedzi, co zrobić by prowadzone przez niego biuro spełniało wymogi rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Niniejszy artykuł wyjaśni jakie najczęstsze błędy popełniane są przy przestrzeganiu przepisów RODO oraz jakich zmian dokonać w wyposażeniu biura, mebli, sprzętu użytkowego, by ich uniknąć.

ABC biurek - Czyli jakie biurko wybrać?

Większość z nas pewne już stawała przed dylematem jakie biurko kupić, a decyzję nie łatwo podjąć. Ze względu na swoją funkcję warto wziąć pod uwage wiele opcji i wybrać najlepszą, spełniającą nasze oczekiwania.
 

Jaka niszczarka do biura?

Nie masz jeszcze niszczarki w swoim biurze? To chyba najwyższy czas by pomyśleć o zakupie. Tutaj zaczyna się dylemat - jaką wybrać? Tym bardziej, że RODO zbliża się wielkimi krokami!

Krzesło biurowe, czyli jak wybrać właściwy model

Zaczynasz poszukiwania krzesła biurowego. Niby banalna sprawa, ale gdy zaczynasz szukać, okazuje się, że temat nie jest taki prosty. Na co zwrócić uwagę, jak racjonalnie ocenić budżet, jaki chcemy przeznaczyć na zakup? Podstawowe funkcje, decydujące o ergonomi siedziska możemy znaleźć już w modelach ze średniej półki cenowej. W tym artykule postaramy się pomóc.

Planowanie, czyli jak skutecznie zoptymalizować dzień w pracy!

Każdego dnia realizując zadania w pracy część z nich jest powtarzalna, wykonywana cyklicznie, ale pojawiają się również zadanianowe. Duże projekty lub poprostu małe tzw. "wrzutki". Planując możesz uniknąć czynników rozpraszających. Planowanie pozwoli Ci pracować skuteczniej i szybciej. W naszym artykule znajdziesz kilka, drobnych, ale jakże istotynych wskazówek, które pomogą zwiększość skuteczność i efektywność w pracy.

Meble biurowe, czyli jak dobrze wyposażyć nasze biuro

Znalezienie odpowiednich mebli do wyposażenia biura to nie lada wyzwanie. Dlatego wielu pracodawców zadaje sobie to pytanie. Co zrobić by dobrze pracowało się nam i naszym współpracownikom? Postawić na modę? Ergonomię? Cena też jest istotna..... Modne i taniej pewnie nie będzie szło w parze, może lepiej postawić na minimalizm? To jakie meble wybierzemy, zależy od wielu czynników, trzeba jednak pamiętać, że wygodne stanowisko pracy wpływa na naszą wydajność.

DARLOG Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Pokrzywno 16A
61-315 Poznań

Kontakt z nami

530 391 286