Jakie krzesła do sali konferencyjnej?

Wybór mebli nigdy nie jest prostym zadaniem i nie ma tutaj znaczenia czy to organizacja wyposażenia w domu czy w firmie. W przypadku biura ważny wybór to właściwe biurka, fotele, krzesła biurowe, stoły lub stół konferencyjny i krzesła konferencyjne. Od wyboru min. krzeseł, zależeć będzie wydajność pracy, ale przede wszystkim zdrowie i samopoczucie pracowników.

Przyjęcie właściwej, wygodnej pozycji nie jest takie proste jak mogłoby się wydawać. Ważna jest wysokość krzesła, szerokość i głębokość siedziska.

Kreatywne spotkania, udane negocjacje tylko przy komfortowym stole konferencyjnym

Sale konferencyjne w małych przedsiębiorstwach, które zatrudniają do 50 pracowników, ze względów ekonomicznych i lokalowych muszą spełniać szereg funkcji. Z jednej strony stanowią miejsce spotkań szefów działów lub pracowników konkretnego działu, w czasie których opracowywane są strategie rozwoju i planowane przyszłe działania firmy. Z drugiej strony sala konferencyjna służy spotkaniom z partnerami biznesowymi i potencjalnymi klientami firmy. Przeczytaj jak właściwie dobrać stół konferencyjny, planując wyposażenie swojej sali konferencyjnej.

Tanie biurko komputerowe i nowoczesne biurko dla gracza

Żeby pracować dobrze, a przede wszystkim wydajnie, nie można siedzieć byle jak, przy byle czym. Świadomość pracownika i pracodawcy jest coraz większa, a o właściwej pozycji oraz o przerwach w czasie pracy przy komputerze, mówi się na szkoleniach BHP. Czy i w jaki sposób jest to egzekwowane to już inna sprawa.

 

Nowości w sklepie internetowym - PowerCube

PowerCube to niewielkie akcesoria do użytku w biurze i domu. Niepozorna kostka ułatwi dostęp do kontaktu i zaoszczędzi stresu. W ofercie sklepu w ostatnim czasie pojawiło się kilka ciekawych produktów min. PowerCube Original, PowerCube Extended, PowerCube Original USB, PowerBar, PowerBank, audioCube Portable, AudioCube, PowerStrip Modular. Same nazwy niewiele mówią? W dalszej części artykułu przedstawimy każdy produkt.

 

Jak urządzić domowe biuro?

Praca w domu to duże wyzwanie. Wymaga skupienia i maksymalnego poświęcenia sprawom biznesowym. Domowe zacisze często nie jest takie ciche jak mogłoby się wydawać, a czynników rozpraszających dookoła nie brakuje. Przestrzeń w której planujemy home office wymaga odpowiedniego zorganizowania, umeblowania i zagospodarowania.

Najlepszy kosz na śmieci – jak wybrać właściwy pojemnik

W temacie segregacji odpadów, dla jednych temat jest oczywisty, dla innych bardziej skomplikowany. Warto zastanowić się jak wybrać najlepszy kosz na śmieci, ważne będzie oczywiście miejsce użytkowania. Temat na pewno jest bliski mieszkańcom domów jednorodzinnych, administracji na osiedlach oraz w firmach. Dlaczego warto zainwestować w pojemniki na śmieci i jak wybrać najlepszy kosz?

 

Wyposażenie biura, czyli co jest niezbędne do pracy

Wyposażenie biura to kluczowa kwestia i nie chodzi tutaj wyłącznie o sprzęt elektroniczny. Ważne są meble. Pierwszą kwestią na którą należy zwrócić uwagę jest funkcjonalność.  Organizację pracy ułatwi odpowiednio dobrane biurko, krzesło, szafa oraz regał. Zdecydowanie nie warto inwestować w meble nietrwałe, najtańsze jakie są dostępne na rynku. Stylowy, estetyczny i spójny wygląd wpłynie na to jak postrzegana będzie Twoja firma przez klientów i partnerów (przynajmniej na początku współpracy).

Ergonomiczne biurko z regulowaną wysokością sposobem na poprawienie wydajności i komfortu pracy

Zawodów, które są wykonywane przy biurku komputerowym, jest bardzo wiele. Do nich z pewnością należą kreatywni graficy, copywriterzy, programiści, projektanci, a także zawody bardziej odtwórcze jak finansiści, księgowi, urzędnicy i wielu innych. Wszyscy Ci pracownicy spędzają cały czas przy biurku, jednocześnie narażając swoje ciała na dolegliwości i schorzenia układu mięśniowo-szkieletowego, jeśli ich stanowisko pracy nie jest właściwie zabezpieczone. Lektura tego artykułu pozwoli Ci tak skonfigurować swoje stanowisko pracy, by zminimalizować negatywny wpływ długotrwałej pracy przy biurku. 

Maty wejściowe – najczęściej zadawane pytania użytkowników

Mata to produkt o znacznie wyższych parametrach czyszczących niż wycieraczka. W wycieraczkę jak sama nazwa mówi, wycieramy brud z butów, a jak sprawa wygląda z matą? Konstrukcja maty sprawia, że idąc po niej, mata sama wychwytuje zabrudzenia z naszego obuwia. Dzięki tej właściwości jest ona znacznie skuteczniejsza w wyłapywaniu brudu niż wycieraczki.

Stół konferencyjny, bankietowy, do jadalni

Stół to mebel przy którym zazwyczaj zasiada wiele osób. W domowym zaciszu ma za zadanie zbierać członków rodziny przy wspólnym posiłku. W przestrzeni biurowej jest miejscem dyskusji, planowania, podejmowania ważnych decyzji. Skoro jest tak ważnym elementem wystoroju, powinien być solidny.

Stołki siodłowe – moda czy ratunek dla pleców?

Praca przy biurku to wiele godzin spędzonych w pozycji siedzącej. Niewiele osób dba o zachowanie właściwej pozycji, zdecydowana większość siedzi „byle jak” . Ratunkiem dla zmęczonym pleców, wymuszającym w pewnym sensie prawidłową postawę ciała jest stołek siodłowy. Co wpływa na pozytywne działanie tak prostego mebla?

Pokaż co planujesz, czyli akcesoria do prezentacji

Narady, zebrania, konferencje, szkolenia, omawianie zrealizowanych planów to zadania które ciężko będzie omówić bez odpowiedniego przedstawienia graficznego. Możesz mieć dość wykresów i słupków, ale graficzne przedstawienie omawianych tematów często okazuje się koniecznością. W naszej ofercie znajdziesz tablice suchościeralne, szklane, akcesoria do prezentacji, które ułatwią pracę.  Zespołowa burza mózgów czy mapa myśli nie powstanie bez odpowiednich akcesoriów!

Biuro i stołówka - czyli jak dobrać meble i nie zbankrutować

Odpowiedni dobór mebli do pomieszczeń jest bardzo ważny, ergonomiczne, a przy tym niedrogie, takie które będą tworzyć spójną całość. Przestrzeń w której żyjemy, pracujemy powinna być funkcjonalna, odpowiednie meble są warunkiem, który musi być spełniony. Funkcjonalność, stylowy wystrój – musi być drogo. Niekoniecznie!

AJ Produkty - produkty wysokiej jakości w przystępnych cenach

AJ Produkty od ponad 40 lat wyposaża firmy, nie tylko w meble biurowe, dostarcza przedsiębiorstwom asortyment do wyposażenia magazynów i zakładów przemysłowych. W zależoności od potzreb klientów i aktualnych trendów stale poszerzają swoją ofertę, zwracając uwagę na jakość produktów, ochronę środowiska i bezpieczeństwo. W 1975 roku AJ Produkty założono w Hyltebruk. W 2012 by poprawić logistykę przniesiono siedzibę firmy do Halmstad, powstał tam magazyn o powierzchni aż 30 tys. metrów kwadratowych.

Linia mebli Flexus, czyli wiele możliwości

Seria Flexus to meble z którymi możesz zmieniać wystrój biura dowolnie, można pokusić się o stwierdzenie, że to meblowe klocki Lego. Wszystkie elementy pokryte są trwałym i łatwym w pielęgnacji laminatem. Meble charakteryzują się niezwykłą funkcjonalnością.

Pielęgnacja i konserwacja mebli

Mogłoby się wydawać, że czyszczenie mebli biurowych i gabinetowych to banalna sprawa, przetrzeć ściereczką i po temacie. Gdy się jednak zagłębić w temat i wziąć pod uwagę właściwości drewna oraz laminatów okazuje się, że nie jest to takie oczywiste. By zachować estetyczny wygląd mebli w biurze i gabinecie należy przestrzegać zasad odpowiedniej konserwacji i pielęgnacji.

Jak wyposażyć salę konferencyjną w firmie?

W małych i średniej wielkości firmach bardzo często istnieje potrzeba zorganizowania i wyposażenia sali konferencyjnej, w której poszczególne działy firmy mogą odbywać spotkania. Miejsce te powinno zapewniać, możliwość swobodnej konwersacji, pozwalać na przeprowadzenie prezentacji, „burzy mózgów”. Pokój konferencyjny to bardzo ważne miejsce, w którym bardzo często zapadają kluczowe dla rozwoju firm decyzje. Korzystając z przykładów aranżacji, jakie proponujemy w tym artykule, możesz stworzyć i wyposażyć dobrze funkcjonującą, własną salę konferencyjną.

Archiwum firmowe dla opornych

Dynamiczny rozwój prowadzonej przez Ciebie firmy, działu oznacza znakomite perspektywy rozwoju, jednak drugą stronę medalu takiej sytuacji, stanowią problemy związane z rozrastającą się organizacją, obiegiem dokumentów, rosnące archiwum. Warto wdrażać nowe procedury organizujące pracę i przechowywanie dokumentów, reagując na bieżąco, by cała struktura firmy nadążała za dynamiką wzrostową i nie stała się elementem hamującym jej pęd. W tym artykule przedstawimy kilka porad, które pomogą Twojej firmie wdrożyć dobre praktyki archiwizowania...

Przechowywanie dokumentacji pracowniczej od 2019 roku - zmiany

Ochrona dokumentacji pracowniczej i jej bezpieczne przechowywanie jest wymogiem regulowanym przez polskie i europejskie prawo. W tej chwili kierownicy administracyjni biur kadrowych zarządzają dokumentacją pracowniczą obecnych i byłych pracowników, mając na uwadze Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, a także ustawę z dnia 10 stycznia 2018 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze skróceniem okresu przechowywania akt pracowniczych oraz ich elektronizacją.

Szatnia w firmie – zorganizuj ją dobrze!

Jeśli nurtują Cię pytania odnośnie do tego, jakie wymogi powinna spełniać szatnia w Twojej firmie? Jak przeprowadzić jej organizacje? Jak ją wyposażyć? Przeczytaj ten artykuł, postaramy się w nim konkretnie odpowiedzieć na Twoje wątpliwości.

RODO w biurze, gabinecie, instytucji publicznej – cz. 2 – Jak technicznie realizować wymogi ustawy o ochronie danych osobowych?

Na temat RODO napisano i powiedziano wiele, jednak wielu przedsiębiorców, kierowników biur wciąż nie znajduje jasnych odpowiedzi, co zrobić by prowadzone przez niego biuro spełniało wymogi rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Niniejszy artykuł wyjaśni jakie najczęstsze błędy popełniane są przy przestrzeganiu przepisów RODO oraz jakich zmian dokonać w wyposażeniu biura, mebli, sprzętu użytkowego, by ich uniknąć.

ABC biurek - Czyli jakie biurko wybrać?

Większość z nas pewne już stawała przed dylematem jakie biurko kupić, a decyzję nie łatwo podjąć. Ze względu na swoją funkcję warto wziąć pod uwage wiele opcji i wybrać najlepszą, spełniającą nasze oczekiwania.
 

Jaka niszczarka do biura?

Nie masz jeszcze niszczarki w swoim biurze? To chyba najwyższy czas by pomyśleć o zakupie. Tutaj zaczyna się dylemat - jaką wybrać? Tym bardziej, że RODO zbliża się wielkimi krokami!

Krzesło biurowe, czyli jak wybrać właściwy model

Zaczynasz poszukiwania krzesła biurowego. Niby banalna sprawa, ale gdy zaczynasz szukać, okazuje się, że temat nie jest taki prosty. Na co zwrócić uwagę, jak racjonalnie ocenić budżet, jaki chcemy przeznaczyć na zakup? Podstawowe funkcje, decydujące o ergonomi siedziska możemy znaleźć już w modelach ze średniej półki cenowej. W tym artykule postaramy się pomóc.

Planowanie, czyli jak skutecznie zoptymalizować dzień w pracy!

Każdego dnia realizując zadania w pracy część z nich jest powtarzalna, wykonywana cyklicznie, ale pojawiają się również zadanianowe. Duże projekty lub poprostu małe tzw. "wrzutki". Planując możesz uniknąć czynników rozpraszających. Planowanie pozwoli Ci pracować skuteczniej i szybciej. W naszym artykule znajdziesz kilka, drobnych, ale jakże istotynych wskazówek, które pomogą zwiększość skuteczność i efektywność w pracy.

Meble biurowe, czyli jak dobrze wyposażyć nasze biuro

Znalezienie odpowiednich mebli do wyposażenia biura to nie lada wyzwanie. Dlatego wielu pracodawców zadaje sobie to pytanie. Co zrobić by dobrze pracowało się nam i naszym współpracownikom? Postawić na modę? Ergonomię? Cena też jest istotna..... Modne i taniej pewnie nie będzie szło w parze, może lepiej postawić na minimalizm? To jakie meble wybierzemy, zależy od wielu czynników, trzeba jednak pamiętać, że wygodne stanowisko pracy wpływa na naszą wydajność.

DARLOG Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Pokrzywno 16A
61-315 Poznań

Kontakt z nami