1. Koszty i termin dostawy

    Informacja o ostatecznych kosztach transportu zamówienia przedstawiana jest zamawiającemu w "Podsumowaniu zamówienia", jeszcze przed jego potwierdzeniem przez Klienta.
    Wysokość kosztów transportu uzależniona jest od typu zamawianego produktu, jego ilości, a także prowadzonych przez Sklep akcji marketingowych, promocyjnych i jest zamieszczana na dokumentach sprzedażowych. Przesyłka realizowana jest w dni robocze na adres wskazany w formularzu zamówienia.
    Orientacyjne terminy realizacji dostawy podawane są na stronie specyfikacji wybranego produktu.

  2. Odbiór towaru

    Planując odbiór towaru należy upewnić się, czy pod wskazanym adresem dostawy istnieją jakiekolwiek szczególne ograniczenia w ruchu pojazdów, fizyczne bariery lub inne problemy z dojazdem/dotarciem na miejsce docelowe.
    W przypadku większych przesyłek, konieczny może się okazać dostęp do wózka lub rampy podczas rozładunku. Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta w celu ustalenia urządzeń niezbędnych do rozładunku.
    Kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru do budynku, biura, mieszkania. Jeśli waga paczki nie przekracza 30 kg, musi dostarczyć ją do drzwi klienta. Jeśli paczka jest cięższa, klient we własnym zakresie organizuje jej wniesienie do miejsca przeznaczenia.

  3. Opóźnienia w dostawie

    W przypadku, gdy terminy dostawy poszczególnych składowych zamówienia różnią się, zastrzegamy prawo dostawy częściowej zamówienia. Dostawy częściowe nie skutkują dodatkowymi kosztami po stronie Klienta.

  4. Zgłoszenie szkód transportowych, błędy w wysyłce towaru

    Prosimy, aby w obecności kuriera sprawdzić przesyłkę, czy nie ma uszkodzeń zewnętrznych, np.: zerwanej folii, uszkodzonych rogów, naderwanej tektury. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń opakowań w momencie odbioru towaru klient jest zobowiązany do adnotacji na liście przewozowym. Należy zachować oraz sfotografować etykietę adresową oraz palety i pudła, w które spakowano towar.

    Jeśli doszło do uszkodzenia towaru w transporcie, np. ukryte uszkodzenie, należy zgłosić to w Dziale Obsługi Klienta najpóźniej w ciągu 5 dni od dostawy. Do zgłoszenia należy dołączyć fotografie zarówno opakowań, jak i samych produktów.

    Konieczność spisania protokołu wynika z prawa przewozowego:
    Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.

    W przypadku otrzymania towaru innego niż zamówiony, lub gdy zamówienie jest niekompletne, należy zgłosić ten fakt do Działu Obsługi Klienta. Towar zgodny z zamówieniem zostanie wysłany niezwłocznie, opłata transportowa nie zostanie naliczona.

  5. Force Majeure (Siła wyższa)

    Firma Darlog nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i opóźnienia z powodu uchwalenia praw/przepisów, działań rządu, mobilizacji, wojny, ograniczeń walutowych, przemian ustrojowych, awarii systemów informatycznych, błędów lub ograniczeń po stronie dostawców, strajków, lokautów, bojkotów, blokad lub innych podobnych okoliczności uniemożliwiających lub utrudniających działanie firmy w takim stopniu, że może kontynuować działalność wyłącznie przy niewspółmiernym nakładzie środków finansowych.

 

Kontakt z Działem Obsługi Klienta:

Telefon: +48 530-391-286
E-mail: sklep@mebledobiura.pl

DARLOG Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Pokrzywno 16A
61-315 Poznań

Kontakt z nami

530 391 286